streda 7. decembra 2016

Slnko,pohoda a nervy #VICTORIA,BC

Hello,hello!

Opäť som tu s článkom plným fotiek ako vždy. Tentokrát mi to až tak netrvalo.(fanfáry)
Dúfam, že sa Vám to bude páčiť a ja ich tu ide všetky pohádzať a okomentovať.

Aby som Vás uviedla do obrazu. V pondelok sme mali voľno, tak sme využili predĺžený víkend, aby sme zrealizovali našu plánovanú exchange. Išla som s jednou kamarátkou(Nemkou) do Victorie-hlavné mesto BC. Bývali sme v dvoch rodinách u dvoch dievčat. Obe boli Nemky. Takže moja obava z nemeckyhovoriaceho víkendu bola vysoká. Ja viem, že je to užitočný jazyk, ale jednoducho fakt ho nemôžem ani cítiť. Ďakujem základka!👏
DAY 1:
Keďže sa Victoria nachádza na Vancouver Island-e, tak sme museli ísť trajektom. Večer pred tým som napiekla (sľúbila som) a piknikovali sme na lodi. Mihihi! Cesta bola fakt pekná,ale to si ešte počkajte na fotky z cesty s5.

Po trajekte sme ešte išli hodinu autobusom. Náš úžastný operátor nemá pokrytie v tejto oblasti, s čím sme samozrejme nerátali, pretože keď si platíš, tak očakávaš, že to bude eňo-ňuňo,hold nebolo. Baby nás mali vyzdvihnúť, lenže sme nejako nevedeli presne kde, takže sme zahájili taktiku "vystúp, kde sa ti to najviac páči". Dostali sme sa do obchoďáku, aby sme našli WI-FI a spojili sa s nimi.









DAY 2:
Na ďalší deň ma skoro porazilo. Tí, ktorí ma poznáte alebo ste čo to počítali, ste si pravdepodobne všimli, že mám cestovateľského ducha. Aj keď milujem spánok, ale dobrodrúžstvo má vždy prednosť. Takže som sa na druhý deň zobudila, chvíľu som čakala v izbe, ale už mi bolo dlho, tak som sa dala dokopy a išla som hore za host family mojej hosťujúcej Nemky či ešte spí. Spala. Po nejakom čase sa zobudila a trvalo jej asi 3hodiny, kým sa nachystala. Držala som sa, ale keď si po fénovaní začala ešte aj žehliť vlasy, tak už bolo moc aj na mňa. 


O 12:30!! sme vyrazili na jedno miesto, ktoré je podľa nich naj vo Victorii. Mal to byť nejaký most. Išli sme tam tromi autobusmi a nakoniec som zistila,že oni tam touto cestou ešte nikdy nešli. Takže sme poblúdili asi hodinu a išli sme nas5 na autobusovú zástavku, Medzi tým sa dialo niečo po nemecky, Nepýtajte sa ma čo.



Vôbec mi nevadilo, že sme zablúdili, lebo sa mi to miesto veľmi páčilo. Tak som navrhla, aby sme sa len tak poprechádzali po okolí. Neuspela som.



Ale na obranu mojej Nemky musím povedať, že tá sa vyhýbala čo najviac rozprávaniu v ich jazyku.
Takže už kvalitne vytočená z rána a z ďalších stratených hodín sme sa vybrali niekde,
nevedela som kde. 

 Dostali sme sa na pláž, ale samozrejme, že medzi časom sa zotmelo
a my sme museli byť o 6:00pm s5 na večeru.


 Po večeri sme sa ešte vybrali do mesta, ale zasa sme mali večierku, takže to bolo také na rýchlo. Nemám rada pravidlá.
 Parliament of British Columbia



 aaaaaa christmas lights!

DAY 3:
Na druhý deň sme už ostali samé iba Vancouverčanky (poslovenšťovanie lvl.20), pretože vo Victorii školy nemali voľno. Vypratali sme sa skoro z domov, lebo sme museli a aj chceli. Vtedy sa začalo práve objavovanie. Bez plánov, Jediný plán bol nájsť nejakú verejnú úschovňu, ktorú sme nenašli. Nakoniec nám ani to vláčenie všetkých vecí tak nevadilo. Boli sme šťastné!😊


 Po nekonečnom daždi a lámaní rekordov vo Vancouveri sme boli natešené, že vidíme slnko.

 Parlament a prístav za bieleho dňa (rána)
 Neviem či sa tam niekde to jablko ukrýva a radšej som to ani nechcela preskúmať.




 Uličky, ktoré vyzerali európsky. Cítila som sa ako v Írsku, aj keď som tam nikdy nebola, takto si to nejako predstavujem.

 A potom sme objavili veľmi pekný Market. Keby som international student vo Victorii, tak by som tu trávila asi každú sobotu doobeda.
 Možno aj po španielsky by som s niekým pokecala.

 Kuk ujo!


 Poobede sme sa vybrali na autobus na trajekt. V autobuse sme stretli starší americký pár, s ktorým sme sa kvalitne nasmiali. Alebo teda oni sa smiali na nás. Samozrejme!😃


 Tak a toto bol magic moment. Počasie sme naozaj vychytali, tak sme vyšli von a pokochali sa. Som rada, že som sa nechala presvedčiť ísť domov ešte za svetla.




Domov som sa dostala asi o 5 hodín unavená z nič nerobenia. Bola som rada, že som s5 a čakala ma teplá tekvicová polievka. Mysleli na mňa!

Aby to tu nevyzeral ako veľký hate. S dievčaťom, u ktorého som bývala, som si veľmi porozumela a v noci ostala dlho v mojej izbe a rozprávali sme sa. Len keď sme boli všetky štyri spolu, tak to až tak neklapalo. Cez vianočné prázdniny prídu oni sem, tak som zvedavá,čo to bude.
Anyway! Viktóriu som si užila a určite neľutujem, že sme išli. Zažili sme veľa srandy, našli obchody so závratne nízkymi cenami, a tak sme odišli viac nabalené, ako sme prišli.

Ja už tu mám otvorenú Perinbabu v druhom okne, tak sa idem uložiť a pustiť si ju!
Majte sa zatiaľ.
Vaša Tereza



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára