streda 3. februára 2016

#bought

Zdravím všetkých,

určite poznáte ten pocit, keď sa vám začne míňať viacero vecí, začnete si písať shopping list-čo ja vždy robím, lebo by som polovicu zabudla- a jednoducho sa to začne kopiť.
Dnes sa mi presne toto stalo.
Strávila som viac času nakupovaním, ako som pôvodne plánovala-typické ženy :D- ale odchádzala som spokojná z každého jedného obchodu, aj keď som kupovala len jedlo a kozmetiku.
Z týchto vecí som najšťastnejšia!
Ak cvičíte, určite odporúčam tieto proteínové tyčinky. Už som ich vyskúšala nemálo a vždy som sa vrátila k Deluxe od Nutrend. Obsahujú vysoký podiel proteínu a tie príchute sú božské. Trikrát áno!
A objavila som (pre mňa novinku) telový krém, ktorý som našla v BIO dm kútiku. Sama som naň zvedavá, ale vonia veľmi pekne a obsahuje maslo karité-nový sprchovací parťák.

staré známe
Jedna z nich (teraz neviem presne ktorá) chutí úplne ako malý keks, ktorý servírujú ku káve v kaviarňach. Cena oboch pod 0,50€.

Ďalej som si chcela zadovážiť arašidové maslo resp. arašidový krém, ale nemala som moc šťastie. Nakoniec sme sa ale našli, bola som spokojná so zložením aj s cenou, tak som neváhala.
Veď viete, kto zaváha nežere a tu to platilo dvojnásobne. :D 

Posledné veci na mojom zozname tvorila kozmetika. Chodila som stále dookola regálov a pán SBS sa už tak na mňa pozeral a pobehoval okolo, asi nevyzerám dôveryhodne. :D Na druhú stranu ani ja by som neverila niekomu, kto sa stále prechádza dookola a obzerá tisíc vecí.

Ako ste dnes prežili deň vy? Máte podobné skúsenosti?
Un beso, Teresa.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára