nedeľa 21. februára 2016

New restaurant approved

Peknú nedeľu prajem,

po mojej dlhše neaktivite som sa rozhodla znova to tu oprášiť a napísať recenziu na reštauráciu, do ktorej som sa už dlho chystala, ale nakoniec to vždy pre nejaký dôvod padlo.
Reč je o reštaurácii STREET LIFE v Žiline, ktorá sa nachádza blízko Štefánikovho námestia. A poďme teraz k tomu jedlu!
Po dlhom rozhodovaní a otravovaní čašníka so všeliakými jedálnymi kartami sme si aj tak vybrali z tej, ktorú nam doniesol ako prvú.😁
Bolo to víkendové menu, ktoré pozostávalo z 3 chodov. 

 
Papriková polievka s mascarpone.

Mrkvovo-zemiakové hniezdo s kuracím stroganovom a eukolou.
 
Tu už pomaly prichádzala kríza, kedy sme nevládali.😁
Ovocie s mätovým mousse.
Dezert, na ktorý existuje iný žalúdok ako na normálne jedlá, sa samozrejme zmestil. Aj keď na môj vkus bol mega sladký, takže som zjedla iba to ovocie.

Reštauráciu môžem odporúčiť. Myslím si, že je vhodná na špeciálne chvíle, keďže určite odídete s gurmánskym zážitkom, ale taktiež s poloprázdnou peňaženkou(v študentských prípadoch).

Un beso, Teresa.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára