utorok 1. marca 2016

Zrecykluj svoje oblečenie


Ahojte!

 V spoločnosti Calzedonia teraz môžete recyklovať svoje staré, nechcené oblečenie a získať zľavu na nové. Táto akcia by mala prebiehať do konca júna, čiže 30.6.2016 a myslím, že je škoda nevyužiť ju.


Nenašla som žiadnu internetovú stránku, kde by ste mohli nájsť viac info o tejto akcii, tak som aspoň pofotila leták, ktorý sa dá dostať v predajni Intimissimi a učite aj v Calzedonii. 
 Takto vyzerajú konkrétne zľavy.
Ja som zrecyklovala 3 podprsenky a 5 kusov nohavičiek. Takže som získala zľavu v hodnote 14€.
(1 podprsenka = 3€, 1 nohavičky = 1€).

 A nakoniec som si teda kúpila novú podprsenku.Vysnená!!


Je to taktiež príležitosť na kúpu kvalitných a pekných letných plaviek.
Tak neváhajte určite a pohľadajte nejaké tie staré "handry".
Un beso, Teresa.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára