štvrtok 10. marca 2016

be the girl this clutch needs

Ja som už mala strašnú chuť vytiahnuť tento sveter dlhší čas, len vždy, keď som sa ráno pozrela von oknom, som si to radšej rozmyslela. Nieže by som sa bála, že mi bude zima (nikdy mi nebýva zima, fakt, že nikdy!), ale nechcela som dráždiť či už okolie alebo zdravie.
.
Ale ten čas naň už prišiel-tuturututututuuuuu.
.
Prečo tak milujem tento sveter? Dá sa do neho zabaliť ako do deky a to je pecka! Navyše sa v ňom cítim na stupnici pohodlnosti od 1 do 10 na 15. A keď práve nepotrebujem pôsobiť reprezentatívne tak dlho v skrini nepobudne.
.
Celý tento look je zložený z kúskov, v ktorých sa cítim ako v druhej koži a presne to je to, čo podľa mňa mnoho ľudí vyhľadáva a ja tiež. 
Ako ste na tom vy?











A samozrejme, že ma v tom nenechala samú a prišla zapózovať (a dať sa vyhladkať),
inak by to nebolo ono.

tričko- H&M, sveter- Mango, listová kabelka- Zara, rifle- Bershka, botasky- Nike, náramok- Pandora(u don't say)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára