nedeľa 11. septembra 2016

Tereza vo veľkom svete

Čaute tam na druhej strane!

Rozhodla som sa, že to tu trochu oprášim (aj keď sa mi vôbec nechce :D). 
Keďže mi veľa ľudí píše, ako sa mám, čo nové a ja neznášam ploché odpovede typu "dobre"/"super", ale 8 slohových prác sa mi za deň nechce písať a ani ma nebaví stále písať dookola to isté, tak tu budem raz začať pridávať prísveky o mojom Kanadskom živote.(stále tomu neverím,že som tu!!) 

xxxxxxxxxx 
Bývam u rodiny, s ktorou sme si neskutočne sadli. Mám tri mladšie sestry (6,8,10 y.o.),ktoré vôbec nie sú také ako upišťané slovenské detiská. Chvála pánu Bohu za to. Vždy, keď sa dá, mi výjdu v ústrety. Je vidno,že chcú,aby som sa tu cítila ako doma,ale ide im to. Toľko sa spolu nasmejeme! No jednoducho moja parta.

xxxxxxxxxx
To, prečo bola Kanada, teda konkrétne Vancouver, mojím najväčším snom, vidím každý deň. Keď som tu prišla,veľakrát som sa cítila ako vo filme. Teraz som si už zvykla. :D (Teda nie,že by som snímala byť vo filme,byť herečkou alebo niečo podobné.) Ľudia tu majú totálne inú mentalitu, nie sú takí ofučaní,zatrpknutí,.. Všetci ti vždy ochotne pomôžu,keď sa ich opýtaš, kade sa ide tam a hentam, dobre, že ťa tam za ruku nedovedú. Vodiči mhd ťa vždy pozdravia, niektorí dokonca privitajú na palube. Najviac ma dostalo, keď sa raz jeden snažil učiť so mnou po slovensky. Neviem si predstaviť toto v žilinskej mhd. :D A tá príroda, to je jeden veľký orgazmus.!!


















 Heaven!


 English bay





 Stanley park




 Lookout Vancouver



Coal Harbour


Tak zatiaľ sa majte pekne. :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára