nedeľa 9. októbra 2016

#3KEEP YOUR EYES OPEN - West&North Van

Zdravím všetkých!

Nad týmto článkom som už rozmýšľala týždeň, keďže sme boli v Nort a West Vancouver-i minulú sobotu, ale času je fakt málo a celý týždenný voľný čas presedím pri učení,ale o tom chcem napísať osobitný článok,takže o tom po tom.

Jediný plán na minulú sobotu bol brunch, na ktorý som sa strašne tešila, lebo mi chýbali takéto posedeníčka. Podnik som (samozrejme) vybrala ja, lebo kým sa ostatní rozhýbu,tak mňa porazí. Keďže jedna moja kamarátka je glutenfree a druhá mala strašnú chuť na palacinky,tak som sa pokúšala to nejako skĺbiť, samozrejme, chlapi nemajú nikdy problém. Kam ma zavedieš,tam budem. A hádajte čo? Glutenfree kamoška zaspala (boli sme dohodnutí na 11!!) a palacinková si nedala palacinky,lebo si ich nevšimla v jedálničku. clapping



Potom ma jedna Talianka zavolala s ňou a s nejakou partiou na nákupy a ja som ODMIETLA, lebo bolo vonku tak krásne. Takže som zostala iba s chalanom,ktorý neznáša chodenie (ale viete,čo mi povedal,že on rád behá,ale neznáša chodenie😄) a stále sa sťažuje,že všetko fotím. Kombinácia ako pre mňa!
Nemali sme žiadny plán,tak sme vymysleli spontánny nápad a išli sme do West Vancouver-u. Výsledok vidíte sami.





















Fotky hovoria za všetko. Bolo tam krásne! Prešli sme sa popri pláži ,potom po takej promenáde a ja som sa cítila ako na dovolenke v J Európe. Uvedomila som si,že vlastne som ešte poriadne z Vancouveru von nikde nevycestovala,ale pritom som už videla všetko. Hory, pláž, jazerá, mesto,jednoducho, všetko.

Ďalšia zástava bola North Vancouver, kde som chcela ísť na jeden market v shipyard, pretože to bol posledný možný termín.





Jedlo nič moc, ale je to milé, ako sa im vždy páči, ako vyslovujem moje meno. :D Iba mojej chemikárke sa to podarilo povedať raz prirodzene. But whatever!


Posielam pusinky z Thanksgiving víkendu.
Vaša Tereza!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára