piatok 30. septembra 2016

#2 KEEP YOUR EYES OPEN - Lynn Canyon

Hellooo!


Ani neviem, čo by som k tomuto dňu napísala. 
Asi iba toľko,že malo byť slnečno a nebolo, tak sme celý deň hľadali slnko. Nejako ma ani to počasie nenakoplo, tak ma to lámalo celé plány odvolať. Chvála Pánu Bohu, že som to nepovedala nahlas. 
(Aj som sa trochu bála,lebo celé to bol môj nápad)

Je to fakt (neviem ani aké prídavné meno použiť) neuveriteľné, že toto všetko sa dá násjť v jednom meste. Dostali sme sa do North Vancouver-u, kde sme najskôr nevedeli, na ktorý dom skôr pozerať. Cítila som sa ako v inom svete, ďaleko od veľkomiest. Jednoducho tam všade vládol strašný pokoj.
Keď takto rozmýšľam, prečo nemá žiadny Slovák národnú vlajku na dome/v okne?






Prvé wow!
Smiešne,že som sa ja posero z výšok ani nezamyslela,ako som vysoko.










Ten kameň bol príliš malý, preto sme sa museli chytiť. Ale inak sa máme aj celkom rady. :D #justjoking

Taaaaakto som si to užívala,


Prišla som na to, že v Kande sú belšie kamene a voda viac než priezračná.






xxxxxxxxx


Večer sme ešte zašli na dusíkovú zmrlinu, na ktorú som už mala dosť chuť. Nevedela som sa rozhodnúť akú príchuť vybrať, takže opakujem návštevu, aby som ich mohla vyskúšať všetky. Pretože som si dala (vegan)mango a cítila som sa, akoby som jedla raw mango. YUMMY!
No a ta injekčná striekačka je proste fancy.

 A bodka na záver : moja talianska kamka zahlásila,že to je najlepšia zmrlina, akú kedy jedla.



Stále ma to tu baví viac a viac.(keď je day off from school)
xxxxx
Un beso.
Vaša Tereza!














Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára