utorok 1. novembra 2016

Šťastná ako blcha #SeaToSky

Ahojte všetci!



Celý piatok a sobotu som zabila za knihami. Aj tak som nedokončila všetko,takže ako teraz píšem tento článok po ceste späť do Vancouveru,tak viem,čo ma doma čaká. Chcela som začať s písaním už teraz,kým sú ešte všetky pocity z výletu čerstvé.




Dlho vysnívané Sea to sky,ktoré nevyšlo minulý víkend. Tak sme tam skutočne BOLI!!
Fotky odtiaľ som videla ešte, keď som bola na Slovenku. Pozerala som si ich stále dookola a dúfala som,že ma tam niekto vezme. Keďže sa k tomu nikto nemal,tak sme si to zariadili sami.😄

Kúpili sme si lístky na shuttle+gondolu cez internet(TU) až po tom, ako sme si boli istí,že nebude pršať.(čo je dosť umenie,lebo tu stále liape)
Servis super. Vodič David nám spravil aj sprievodcu a povedal,že aj keď to nie je v cene, tak nám porozpráva o veciach dookola. Nasadil si mikrofón a rozprával celú cestu až do Squamish-u. Riadny kejmo. Po príchode na miesto(už iba z cesty autobusom sme boli nadšené a skonštatovala som aj s mojou spolusediacou,že by sme dokázali stráviť celý deň iba v autobuse a pozorovať krajinu) prišiel pracovník Sea to sky a začal nám vysvetľovať čo a ako. 





Rozdal nám lístky,aj keď sme si ich mali vyzdvihnúť pri nejakom okienku. Strašne zlatý!!
Po odporúčaniach aké chodníky zvoliť sme vystúpili z autobusu.
Konečne  som to všetko uvidela na vlastné oči!








                           Keď sme vyšli hore,tak všetci okolo mňa zomierali od zimy. :D
               Ja som naopak zomierala od nadšenia. Ale musím uznať nebolo najteplejšie.





















aaaaaaaa
Canada, thank u for being so gorgeous! 








Ja ani neviem, čo by som mala k tým fotkám napísať. Slovami sa to asi ani nedá vyjadriť. Stačí raz vidieť.

Keď sme odchádzali, tak nám začalo svietiť aj viac slniečko. Boli sme smutní a teda domov sa nám vôbec nechcelo. Ale na to, že nemám rada nedele, toto bola asi najlepšia nedeľa, na ktorú si môžem spomenúť.


"Vidíme" sa opäť pri nejakých zaujímavých údalostiach.
Vaša Tereza!





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára