streda 13. januára 2016

Maličkosti robia pekný deň

Ahojte!


V piatok som sa zobudila, teda neprebrala som sa sama, ale zobudili ma raňajky do postele!! Keď som otvorila oči, pretože som počula niekoho pohybovať sa po izbe a uvidela som tam toto...ach!
Hneď som si rozmyslela môj večerný plán raňajok (často si večer premyslím, čo si ráno pripravím #breakfastlover). Neskôr sa mi dostal aj recept, ako sa dopravia raňajky až do postele. Keď sa mamina sťažovala sestre(ďakujem!!), že aj ona by poprosila nabudúce, bolo jej povedané, že keď si dlhšie pospí, môže očakávať také raňajky tiež.
Záver je vlastne taký: ak si pospíte, oddýchnete si a ešte Vás budú čakať aj raňajky do postele. Nemyslím si, že niekto odmietne. Ja by som poprosila aj každý druhý deň.

Pekný zvyšok večera!
Un beso, Teresa

1 komentár: