nedeľa 24. januára 2016

Week in pics

Ahojte!
Máme za sebou (skoro) ďalší týždeň, ktorý mi strašne rýchlo ubehol, aj keď mávam takýto pocit častejšie. Ako ste na tom vy? Zažila som veľa super zážitkov, ale rozhodla som sa nepísať o každom osobitne. Keďže som vám sľúbila nejaké tie príspevky v tomto týždni, vybrala som si week in pictures, ktorý je môj obľúbený na blogoch, ktoré sledujem, aspoň to nebude také zdĺhavé čítať 4články. :D  Dúfam, že sa bude páčiť! 

Obloha je niečo moje aj nočná aj denná.



Koncert Imagine Dragons v Ba, o ktorom sa dozviete viac v článku.
Deň po koncerte sme strávili v Bratislave, ktorý sme odštartovali raňajkami v Mood's.
 Chceli sme ísť do nejakej raňajkovej kaviarne, nie do cafetérie, ale po hľadaní nás hlad prekonal a skončili sme tu.
                
Jedlo aj káva výborné! Obsluha strašne milá.








Konečne riadne nasnežilo. Užívam si to!






V sobotu sme boli na Študentskom plese, ktorý som si ja osobne veľmi užila a chcela by som aj týmto poďakovať organizátorom za skvelú akciu!


Ako ste strávili tento týždeň vy? 
Majte sa krásne.
Un beso,Teresa






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára