sobota 16. januára 2016

Proteínová ovsená kaša

Good morning everyone!


Dnes to vyzerá na naozaj krásny deň. Chystám sa si ho poriadne užiť v snehu, ktorý tak milujem. Zima je jednoducho moje ročné obdobie, tak si viete predstaviť, prečo som happy jak dva grepy.

Dnešná ranná voľba bola proteínová ovsená kaša, ktorú som pripravovala prvýkrát a určite nie posledný. Minulý týždeň som si kúpila proteínový prášok, keďže cez týždeň moc nestíham ráno experimentovať, tak mi to trochu dlhšie trvalo, kým som ho vytiahla zo špajze.
Ja osobne som už odvyknutá od cukru a nepridávam si ho moc často do jedla (kaší, koláčov a pod.), takže som hľadala prášok, v ktorom bol nízky obsah cukru a vysoký proteínu, čiže bielkovín. Slečna v obchode bola veľmi ochotná, poradila mi a myslím, že som sa nakoniec rozhodla správne.

Recept:
(jedna porcia)
2pl strúhaného kokosu
x 2/4 hrnčeka ovsených vločiek
x 1 hrnček mlieka
x odmerka ľubovoľného prot. prášku
 x javorový/agávový sirup (kto preferuje sladšie varianty)
x ovocie/oriešky/chia/čokoláda 

Zmiešame kokos, vločky a proteínový prášok. Zmes zalejeme v hrnci mliekom a varíme na miernom ohni. Občas treba premiešať.(tip: hlavne od toho neodbiehajte) Podľa potreby môžete pridať ingrediencie- ak bude kaša moc hustá mlieko, ak bude riedka vločky. Keď vločky napučia odstavíme kašu z ohňa a dáme do misky/ hlbokého taniera.
Nakoniec si do nej pridáme finálne ingrediencie podľa chuti. Ja som dnes zvolila mrazené jahody, chia, mandľové lupienky a 70% čokoládu.
Dobrú chuť!


Peknú sobotu!
Un beso, Teresa


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára