štvrtok 7. januára 2016

Obľúbenci 2015

Ahojte!

Dnes mám pre Vás pripravený článok o kozmetických produktoch, ktoré boli pre mňa v tomto (teda v minulom) roku najlepšie vychytávky. Rada skúšam nové značky. Občas aj keď som spokojná s nejakým produktom, ako sa mi minie, kupujem iný. Veľakrát čítam recenzie na rôznych blogoch, ktoré mi už miliónkrát veľmi pomohli. Je tiež pravda, že na Slovensku je málo dostupných zahraničných kozmetických firiem, preto si kozmetiku zvyknem nosiť aj z ciest, ak práve necestujem ryanairom s príručnou batožinou a obmedzením počtom tekutín. :D Vtedy sa radšej veľkým oblúkom vyhýbam obchodom, ktoré ponúkajú voňavky, šampóny atď. OK. Dosť bolo kecania!

Tvár


Mám problémovú pleť, takže si musím dávať pozor na to, čo používam. Značka Balea (dm) je stred kvality a ceny. Dalo by sa povedať, že je aj podcenená. Ďalší jej plus je, že sa dá zohnať skoro všade, vo väčších mestách určite. Balea jemné čistiace mlieko s ošetrujúcim olejom z jadier marhúľ pre všetky typy pleti bolo pre mňa objav tohto roku. Veľa mliek je dráždivých, hlavne pri používaní na oči. Toto sa ale absolútne netýka tohto produktu. Balea peelingový gél s extraktom z jazmínových kvetov pre normálnu a zmiešanú pokožku obsahuje jemné peelingové zrniečka. Možno by som očakávala od peelingu väčší efekt, ale myslím si, že tento výsledok je súhlasný s cenou. Mixa Miceral water vyčistí tvár a nie je dráždivá ani v okolí očí. Sebo végétal od Yves Rocher bola moja láska na prvý pohľad alebo teda dotyk. :D Ak máte mastnú pleť, tak tento krém s ňou robí divy. Idéalia yeux/eyes od Vichy slúži na odstránenie kruhov pod očami. Má jemnú textúru a super aplikátor. Myslela som si, že kokosový olej je len ďalší boom, ale keď sa mi začal tvoriť vred na perách, kamarátka mi ho odporúčila, nikdy som nemala vredy (ani tento nebol úspešný práve vďaka tomuto oleju), takže som nevedela, čo na to zaberá. Odvtedy ho používam aj ako krém na tvár aj na ruky, balzam na pery... Veľa ľudí si myslí, že tvár po ňom ostáva mastná, samozrejme, že si ho ráno nemôžete dať, ale ak si ho aplikujete večer a ráno vyčistíte pleť micerálnou vodou, tak ju krásne vyživí.

Vlasy


Značka Aussie je pre mňa jednou z najlepších v starostlivosti o vlasy. Či sa to už týka šampónov/kondicionérov/sprejov. Aussie Miracle dry shampoo bomba v suchých šampónoch. Alpa Brezová voda je strašne lacná záležitosť, ale tu platí dvojnásobne, že nie vždy kvalita závisí od ceny. Po pravidelnom používaní super zregeneruje vlasy. Jediný mínus, ktorý má, je jej neprenosnosť, keďže nemá žiadny štuplík ani nič podobné. Body shop Coconut oil-pomocník pre zničené vlasy.

Ruky+nechty

Odlakovač Ebelin je super v tom, že na jeho použitie nepotrebujete nijaké tampóny, pretože obsahuje hubku, do ktorej strčíte prst a vytiahnete ho odlakovaný. Sally Hansen Miracle gel slúži na domáce "gélové" nechty. Zväčša si ho dávam na lak, ktorý potom vydrží omnoho dlhšie, ako zvykne. Do tretice Eos krém na ruky-má dobrú štruktúru a rýchlo sa vsiakne. Navyše je spratný a zmestí sa do každej kabelky.

Make-up

Mac False lashes extreme black je proste bomba! Táto riasenka krásne oddelí riasy, vytočí ich a vydrží celý deň, tak ako vyzerala ráno. ARTDECO lícenka taktiež dlho vydrží a ani sa rýchlo nemíňa, keďže nie je moc sypká. Yves rocher lícenka je tiež fajn, ale v porovnaní s lícenkou z ARTDECO má menšiu výdrž, ale za to sú obe dobre pigmentované. Myslím si, že Eos balzám každý pozná. Môj kamarát do dažďa. L´oréal Paris Nude magique CC cream je určený na neutralizovanie červených miest účinný na 120%.  Obľúbený korektor-Yves rocher Correcteur imperfections Sebo vegétal. Dlhodobý sen bola pre mňa paletka Naked. Už som čo to z tieňov vyskúšala a tiene od Urban Decay ma fakt dostali. Majú úžasnú pigmentáciu, kvalitný štetec a veľký výber tmavých odtieňov-Urban Decay NAKED SMOKY. Vždy, keď sa líčim, používam štetce na make-up, bez ktorých si to už ani neviem predstaviť. Pár mojich tipov:

Štetec na make-up

Sephora Fond de teint 10. Yves Rocher štetec na vykreslenie kontúr tváre, ktorý používam na nanášanie CC krému.






Štetec na púder


Sephora Large poudre teint 30 má veľký povrch, preto s ním stačí raz prejsť tvár a hotovo.

Štetec na lícenku

Douglas Angled blusher brush





Štetec na rúž

Sephora Levres precision 110.


Toto boli moje naj produkty v roku 2015 a zopár tipov pre Vás. Objavila som aj veľa rúžov, ale o nich chystám samostatný článok. 
Užívajte krásny deň!
Un beso, Teresa



1 komentár:

  1. Vyskúšaj ZOEVA štetce :-) sú síce drahšie ,ale pritom sa s ními líči naozaj perfektne :-)

    OdpovedaťOdstrániť