utorok 27. septembra 2016

#1 KEEP YOUR EYES OPEN - Grouse mountain

Hey everybody!

Rozhodla som sa založiť sériu článkov (rubriku?!), kde budem písať o miestach, kde sme boli.

Prečo? Aby ste toho o mne viac vedeli, aby mi to uľahčilo existenciu, pretože nebudem mať výčitky,že sa niekomu nevenujem a neinformujem ho, čo a ako, ale aj preto, aby ste to tu mohli aspoň trochu so mnou zažiť a vidieť,že to je jednoducho bomba!!


Grouse mountain, Vancouver BC
z dola to vyzeralo pekne

 Ako hrdinky sme sa jeden deň vybrali na Grouse mountain, že si to teda vyšľapeme hore. Ostatní to odvolali a neprišli, asi vedeli prečo. :D Keď mi moja host mum povedala, že je to vyše 2km do schodov, tak som si ich nepredstavila také strmé a hlavne som si ich nepredstavila tak veľa. A tí ľudia, čo okolo nás iba prechádzali a bežali hore alebo predvádzali podobné kardio, boli asi povtbudení nejakými látkami, lebo inak si to vysvetliť neviem.




GOOD ONE! Takto sme sa presne cítili.


Ale ten pocit hore stál za to!



Ani sa mi nechcelo ísť preč.

Zhodli sme sa na tom, že aby sme sa tam vrátili, potrebujeme minimálne mesačnú regeneráciu. Aby nohy a aj hlava zabudli na tú cestu hore. :D Alebo pôjdeme lanovkou.


xxx
Zatiaľ. Vaša Tereza!
xxx


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára